.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در فناوري نانو بايد قطب صنعتي شود
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران با اشاره به اينكه مازندران در سال گذشته در فناوري نانو اول شده است، گفت: ما بايد در سطح كشور در اين زمينه قطب صنعتي شويم و اين يكي از اهداف ما در آينده‌اي نزديك است...
مازندران در فناوري نانو بايد قطب صنعتي شود

رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندران با اشاره به اينكه مازندران در سال گذشته در فناوري نانو اول شده است، گفت: ما بايد در سطح كشور در اين زمينه قطب صنعتي شويم و اين يكي از اهداف ما در آينده‌اي نزديك است.

به گزارش شمال نیوز ، مرتضي هاشم‌پور در حاشيه بازديد از ششمين نمايشگاه فناوري اطلاعات و ارتباطات استان مازندران گفت: برگزاري نمايشگاه مي‌تواند شرايطي را براي رقابت بين توليد كنندگان فراهم كند.
وي اظهار داشت: با برگزاري نمايشگاه مي‌توان از وضعيت توسعه صنعت استان ارزيابي خوبي كرد و اينكه يك گروه خاص در استان در چه كيفيتي است.
هاشم‌پور افزود: برگزاري چنين نمايشگاهي كه بتواند زمينه و استعدادهاي بالقوه‌اي استان را به نمايش بگذارد مايه خرسندي است و همه مسئولان و حوزه‌هاي تصميم‌گيري و تاثيرگذاري استان بايد شرايط مناسب براي عرضه محصولات را فراهم كنند.
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران ادامه داد: قابليت، شرايط اقليمي، منابع طبيعي و زيست‌محيطي كه در استان مازندران وجود دارد خيلي نزديك به صنايع با تكنولوژي بالا است.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه مازندران در سال گذشته در فناوري نانو اول شده است ما بايد در سطح كشور در اين زمينه قطب صنعتي شويم و اين يكي از اهداف ما در آينده‌اي نزديك است كه با توجه به اين شرايطي كه در نمايشگاه مشاهده كرديم مسيري خيلي طولاني نداريم و خيلي زود به آن اهداف دست پيدا مي‌كنيم.
رئيس سازمان صنايع و معادن استان مازندان اظهار داشت: از ابتداي سال جاري تاكنون در حال تدوين استراتژي توسعه صنعتي و معدني استان هستيم و اين استراتژي ضمن مهندسي مشخص خواهد شد كه چه صنايعي وارد استان شود و چه قابليت‌هايي در اين خصوص وجود دارد.
وي با اشاره به نوار ساحلي، نوار مرزي، دسترسي به تهران به عنوان مركز بازار و مواد اوليه، كريدور شمال به جنوب و شرايط طبيعي و نيروي انساني متخصص گفت: يكي از برجسته‌ترين اولويت هاي ما در توسعه صنعت استان صنايع با تكنولوژي بالا خواهد بود.
هاشم‌پور يادآور شد: در سال گذشته سازمان گسترش و نوسازي در اين زمينه مطالعاتي انجام داده و نتايج آن انتشار يافته است كه مي‌تواند دراختيار سرمايه‌گذاران قرار گيرد.
وي با بيان اينكه بايد مازندران را استاني صنعتي نگاه كنيم، اظهار داشت: استان به سمت و سويي مي‌رود كه در حال صنعتي شدن است و در ادبيات توسعه صنعتي تلاش مي ‌نيم از صنايع و فناوري نوين و پاك بهره ببريم.
هاشم‌پور افزود: كساني كه فارغ‌التحصيل رشته‌هاي IT هستند، بهترين خدمات در سازمان صنايع و معادن استان مازندران در اختيار آنان قرار مي‌گيرد و فارغ التحصيلان اين رشته مي‌توانند از اعتبارات بانكي در اين زمينه استفاده كنند كه در سال گذشته صندوق ضمانت سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي يك ميليارد ريال با اولويت تكنولوژي‌هاي نوين تسهيلات پرداخت كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.